image 1

Let’s do it Greece!!!

image

Τα παιδιά του δημοτικού σχολείου μας για μια ακόμη χρονιά, έγιναν εθελοντές καθαρίζοντας οικισμούς του νησιού! Με άψογη συνεργασία, πνεύμα ομαδικότητας και πολλή όρεξη απέδειξαν την υπευθυνότητά τους και την περιβαλλοντική τους συνείδηση. Με την ελπίδα να συνεχίσουμε να διαδίδουμε το μήνυμα του εθελοντισμού, δίνουμε ραντεβού για την επόμενη χρονιά!

image 4

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

image 4

Σας υπενθυμίζουμε ότι τα παιδιά που θα φοιτήσουν κατά το σχολικό έτος 2022-
2023 στην Α’ και στη Δ΄ τάξη του σχολείου μας θα πρέπει να προσκομίσουν
συμπληρωμένο από γιατρό το ΑΔΥΜ (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή) που τους
έχει δοθεί έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2022 για να μπορούν να συμμετέχουν στο
μάθημα της Φυσικής Αγωγής (Γυμναστική).
Επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να εκτυπώσετε το ΑΔΥΜ σε
περίπτωση απώλειάς του:
https://drive.google.com/file/d/1Hty1xGYZOiA9sbEMWuKKlhaEjOVe3XEa/view

Καλή Σχολική χρονιά!

Με την έναρξη του νέου σχολικού έτους εύχομαστε ολόψυχα σε όλα τα μέλη τής εκπαιδευτικής κοινότητας καλή σχολική χρονιά με υγεία, αγάπη, πρόοδο, συνεργασία, δημιουργία, χαρά!
Θερμές ευχές στους μαθητές και τις μαθήτριες για καλή πρόοδο. Με επιμονή υπομονή και προσπάθεια να κατακτήσουν γνώσεις να ανακαλύψουν και να τελειωποιήσουν δεξιότητες και να καλλιεργήσουν ήθος. “Βάζουμε στόχο τα αστέρια για να πάμε στο φεγγάρι”.
Εύχομαστε θερμά στους γονείς καλή δύναμη και υγεία στην οικογένειά τους.
Εύχομαστε στους εκπαιδευτικούς προσήλωση, αισιοδοξία, έμπνευση και αντοχές στο δύσκολο παιδαγωγικό έργο τους.

Καλή σχολική χρονιά!

image 2

1821 – ηλεκτρονικό βιβλίο

Στα πλαίσια του εορτασμού των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821 τα παιδιά του Γ΄1 της
σχολικής χρονιάς 2020-2021 μαζί με τις δασκάλες τους Κ.Γαβαθοπούλου και Δ.Ψαρρού δημιουργήσανε ηλεκτρονικό βιβλίο με τίτλο «Η συμβολή της Σίφνου στον Απελευθερωτικό
Αγώνα».
Για την προβολή του πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://read.bookcreator.com/4CBhVB6C1Zdt8klLheUBGspKeDl1/F1YdVnW9QBarFz54LcJtxQh

H γιορτή λήξης του σχολείου μας!!!

image 3

Την Τρίτη 14 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του σχολείου μας!!!
Μετά από δύο χρόνια επιτέλους τα παιδιά μπόρεσαν να «πετάξουν» τις μάσκες τους και να
δείξουν σε όλους το χαμόγελό τους. Με θέμα την ΕΙΡΗΝΗ και τη ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ η αυλή του
σχολείου γέμισε και πάλι με χορούς, τραγούδια και παιδικές φωνές. Πρωταγωνιστές όπως πάντα
τα παιδιά της Στ τάξης που αποχαιρέτησαν το δημοτικό σχολείο και άνοιξαν φτερά για ένα νέο
κεφάλαιο στη ζωή τους.